Google Ads If Fonksiyonları ile Özelleşmeye Devam Ediyor

Google Adwords’ün bugün Google+’ta yaptığı duyuruya göre, özelleştirilmiş reklam metinlerini daha kolay ve feed’e ihtiyaç duymadan bir özelliği yayına girdi. If işlevleri dedikleri bu özellik ile belli koşullar sağlandığında reklam metnini özelleştirebiliyorsunuz. Örneklerini aşağıda görebilirsiniz:

Bu duyurusuyla birlikte Google, Adwords tarafında yeni bir kapı daha açacağını göstermiş oldu. Özelleştirilmiş reklamlar ile performanslar daha çok artacakken ilk başlayanlar rekabette bir belki de birkaç adım önde olacaklar.

Google, Ads’te Turuncu Reklam İkonunu Deniyor
Yeni Başlayanlar için Google Ads Arama Ağı Kontrol Listesi
Sıkça Sorulan Sorular

DijitalKafa

Sizi Arayalım

Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak için uzman ekibimizle iletişime geçin. Sizin için buradayız!