Google Analytics yüzlerce kullanılabilecek özellik var. Bir dijital pazarlama uzmanı olarak Google Analytics üzerinden birçok analiz yaparak, verileri inceleyerek dijital pazarlama stratejileri belirleyebilirsiniz. Konu dijital analiz olunca hız da önemli bir haline geliyor. Google Analytics üzerinde de hızla analiz yapmanızı sağlayacak bazı kısa yollar bulunuyor. Bunlar:
Google Analytics’te kısa yol menüsünü açmak için Google Analytics paneli üzerinde ?ne basmanız yeterli. ?ne basarak aşağıdaki ekranı göreceksiniz.
Google Analytics ilk açıldığında son 30 günlük veriyi verir eğer gün içerisindeki veriyi girmek isterseniz sadece peş peşe d ve t harflerine basmanız yeterli.
Bir dijital pazarlama uzmanları olarak sabah bilgisayarımızın başına oturduğumuzda yaptığımız ilk işlerden biri dünün verilerine bakmak. Siz de öyle yapıyorsanız Google Analytics üzerinde hızlıca d ve y harflerine basmanız yeterli.
Haftalık durum değerlendirmesi yapanlar için hızlı bir giriş, Pazartesi günü Google Analytics’e girer girmez d ve w harflerine hızlıca basmanızı öneririz.
Önceki ayı görmek için ayın 1’ini sonrasında da son gününü seçmenize gerek yok d ve m harflerine basmanız yeterli.
Haftalık durum değerlendirmesi yapıyorsanız d ve 7 ’ye basın.
Aylık durum değerlendirmesinde de d, 3 ve 0a peş peşe basabilirsiniz.
Durum değerlendirmesini bir de önceki dönemle karşılaştırmak isteyenler için uzun uzun Google Analytics tarih ayarları ile oynamanıza gerek yok d ve c harflerine basın yeter.
Gelelim önceki yıl ile bu dönemi karşılaştırmaya, ne kadar büyüdüğünüzü görmek isterseniz d ve x harflerine basın.
İyi Analizler!
Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak için uzman ekibimizle iletişime geçin. Sizin için buradayız!