Google Ads’te en çok yapılan 5 Hata sizde nedir? Sizin araştırdık ve bu 5 hatayı bulduk. Gelin bu 5 hataya birlikte bakalım.
Google Ads çalışması yaparken temel amacımız potansiyel müşterilerimize rakiplerimizden önce ulaşabilmektir. Eğer ki yaptığımız reklamları hepsini ana sayfamıza yönlendirirsek, ziyaretçimiz için hoş olmayan bir kullanıcı deneyimi yaşatmış oluruz ve hemen çıkma oranının yüksek olmasına neden olur. Sitemize gelen ziyaretçi arama motorunda yaptığı sorgu ile ilgili bir sayfaya direkt olarak kullanıcı deneyimini iyileştirir ve hemen çıkma oranını arttırır. Bu şekilde boşa para harcamamış oluruz.
Negatif anahtar kelimelerin ortaya çıkmasının bir nedeni var değil mi? Bir çok dilde çoğu kelime birden fazla anlam taşıyabilmekte. Bu nedenle sadece hedef anahtar kelimeler belirlemek yerine, hem hedef anahtar kelimeler belirlemek hem de negatif anahtar kelimeler belirlemek bizim kayıplarımıza engel olacaktır.
Örnek olarak lokma kelimesini düşünün ziyaretçiniz tatlı lokmadan mı bahsediyor yoksa el aleti olan lokmadan mı?
Anahtar kelimeleriniz belirlerken anahtar kelime aracı kullanmamak, bazı potansiyel anahtar kelimeleri kaçırmanıza neden olabilir. Alternatif kelimeler bularak ciddi bir trafik artışı sağlayabilirsiniz.
Google Ads içinde bir çok reklam uzantısı mevcuttur. Bu reklam uzantıları kullanarak ilgiyi daha çok üzerine çekebilir ve reklam metni içerisinde belirtememiş olduğunuz bilgileri bu şekilde aktarabilirsiniz.
Mobil cihazların yükselişini ve trafik kaynaklarındaki yerini göz önüne alırsak mobil cihazlara uygun kampanyalar yapmamak bizim için büyük bir kayıp olacaktır. Mobil reklamlarınız için arama uzantısı, yer uzantısı gibi eklemek potansiyel müşterimizin bize daha kolay ulaşmasını sağlayacaktır.
Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi almak için uzman ekibimizle iletişime geçin. Sizin için buradayız!